Klantenservice

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk onze veelgestelde vragen of neem contact op. 

Hoe wordt de reparatieprijs bepaald?

We zorgen er altijd voor dat we eerlijke en transparante prijzen hanteren, wat betekend dat wij altijd een opsomming kunnen geven van de prijs die wij rekenen

Het arbeidstarief bestaat uit:

 

  • Arbeid van de gekwalificeerde expert 
  • 3 maanden garantie
  • Onderhoud van onze apparatuur, gereedschap en overige kosten voor de winkel
Moet ik onderzoekskosten betalen?

Voor normale reparaties hanteren wij geen onderzoekskosten. Bij ons betaal je enkel alleen onderzoekskosten voor waterschade (35€) en bij problemen waarbij de oorzaak niet duidelijk te identificeren is (25€).

 

Kan ik mijn toestel opsturen?

Je kunt jouw toestel veilig en gemakkelijk opsturen naar onze winkel conform de volgende punten:

  • Zorg dat je telefoon aangetekend wordt opgestuurd
  • Verpak het toestel veilig in bubbel-plastic, in een stevige doos. 

Je kunt jouw toestel opsturen naar:

Tolpoortstraat 91 – 9800 Deinze

 

Wat voor een garantie zit er op mijn reparatie?

Wij geven 3 maanden garantie op alle reparaties, zoals touch-problemen of andere vergelijkbare problemen. Hou er echter rekening mee dat waterschade en val-schade niet onder deze garantie vallen. 

Moet ik voor reparaties een afspraak maken?

Het is niet verplicht om een afspraak te maken. Klanten kunnen ook zonder afspraak binnen lopen. Klanten die een afspraak hebben gemaakt, gaan echter voor, wat betekend dat -in de meeste gevallen- je toestel sneller gerepareerd wordt op afspraak. 

Kopen jullie ook telefoons in?

Telefoons, tablets of andere apparaten kunnen altijd bij ons ingeleverd worden voor een eerlijke prijs. Bij het aanschaffen van een nieuw toestel, kun je je oude apparaat ook inleveren tegen een leuke korting.

Hebben jullie accessoires en hoesjes?

Wij hebben accessoires op voorraad van alle gangbare modellen en merken. Ook kunnen wij vrijwel elk type accessoire bestellen via onze leveranciers. Bestellingen worden geleverd binnen 2 werkdagen.

Is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig?

Er is voldoende parkeergelegenheid aanwezig rondom onze winkel. 

KLANTENSERVICE

Waar kunnen wij u mee helpen?

Bel onze klantenservice

+32 476 353 715

●  Wij zijn momenteel gesloten

Stuur ons een bericht

We reageren binnen 10 minuten

Kom langs in onze winkel

Bekijk kaart

Winkel in Deinze & Kruisem

AS Repair

N60 - Gentsesteenweg 25 bus 2
9750 Zingem (Kruisem)

Maandag
14:00 - 18:00
Dinsdag
14:00 - 18:00
Woensdag
9:00 - 12:30
Donderdag
14:00 - 18:00
Vrijdag
14:00 - 18:00
Zaterdag
Gesloten
Zondag
Gesloten

AS Repair

Tolpoortstraat 91
9800 Deinze
Maandag
8:00 - 12:30
Dinsdag
8:00 - 12:30
Woensdag
14:00 - 18:00
Donderdag
8:00 - 12:30
Vrijdag
8:00 - 12:30
Zaterdag
10:00 - 15:00
Zondag
Gesloten

Maak afspraak

Veelgestelde vragen

0
    0
    Winkelmand
    Je winkelmand is leegBekijk winkel
    Call Now Button